VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Smluvní vztah a služby:
1.1 PROFÍK:
PROFÍK znamená společnost PŘÍPOJKY ELEKTŘINY s.r.o., se sídlem na adrese Viklefova 1812/18, 130 00 Praha 3, Česká republika, IČO: 09864113, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C 343719..
PROFÍK je PORTÁL (dále jen "PORTÁL PROFÍK"), jehož účelem je umožnit fyzickým a právnickým osobám projevit zájem o odborné služby pro domácnosti (dále jen "Profi Služby") poskytované nezávislými poskytovateli těchto služeb na základě smlouvy se společností Profík. Berete na vědomí, že společnost Profík neposkytuje Profi Služby ani žádné jiné řemeslné služby nebo služby pro domácnosti a firmy a všechny tyto služby jsou poskytovány nezávislými dodavateli, kteří nejsou zaměstnanci společnosti Profík.
Přístupem ke službám a jejich používáním vyjadřujete svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a uzavíráte smlouvu o používání Služeb společnosti Profík (dále jen "Smlouva"), která zakládá smluvní vztah mezi vámi a společností Profík. Pokud s těmito všeobecnými obchodními podmínkami nesouhlasíte, nesmíte služby využívat. Tyto Všeobecné obchodní podmínky výslovně nahrazují veškeré předchozí smlouvy nebo ujednání s vámi. Společnost Profík může kdykoli a z jakéhokoli důvodu okamžitě ukončit platnost těchto všeobecných obchodních podmínek nebo jakékoli vámi poskytované služby nebo přerušit poskytování služeb či odmítnout přístup ke službám nebo jejich části.
Společnost Profík může dle vlastního uvážení měnit Všeobecné obchodní podmínky a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí Smlouvy, mimo jiné v případě změn platných právních předpisů, služeb a smluv se svými dodavateli. Změny vám budou oznámeny e-mailem nebo oznámením v administraci Portálu Profík. Všechny změny nabývají účinnosti k uvedenému datu, které musí nastat nejméně 30 dní od data oznámení změn, a vztahují se na veškeré následné používání služeb společnosti Profík. Pokud se změnou nesouhlasíte, můžete Smlouvu vypovědět s účinností po uplynutí jednoměsíční výpovědní lhůty, která začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi, přičemž výpověď musí být doručena na adresu info@jsemprofik.cz před datem účinnosti změny. V případě výpovědi podle tohoto odstavce se po dobu trvání výpovědní lhůty použijí aktuálně platné Všeobecné obchodní podmínky. Vaše další používání služeb společnosti Profík po uplynutí doby platnosti znamená, že změny přijímáte a souhlasíte s nimi.
1.2 Uživatel (dále jen "vy" nebo "Uživatel"):
Uživatelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která projevila zájem o objednání Profi Služby poskytovaných Profesionálním řemeslníkem.
Pokud jste fyzická osoba, používáním Portálu Profík prohlašujete, že jste starší 18 let nebo že u vás nastaly okolnosti, v jejichž důsledku jste nabyli svéprávnosti, a jste tedy svéprávnou osobou s plnou způsobilostí k právním úkonům.
Pokud jednáte jménem právnické osoby, používáním Portálu Profík prohlašujete, že jste oprávněni uzavřít tuto Smlouvu jménem právnické osoby, jejíž údaje (především název společnosti a identifikační číslo) jste jako zástupce této právnické osoby poskytli společnosti Profík při projevení zájmu o objednání Profi Služby.
Vědomé poskytnutí nepravdivých informací, mimo jiné včetně vašeho jména, adresy, telefonního čísla nebo e-mailové adresy, je závažným a podvodným jednáním, které může společnosti Profík, nezávislým poskytovatelům Profi Služby a dalším třetím stranám způsobit značné škody a porušení ochrany osobních údajů, včetně časových nároků, úsilí potřebného k vyřízení takové žádosti, nákladů na její vyřízení a případných pokut. Pokud při projevení zájmu o objednání Profi Služby vědomě společnosti Profík poskytnete nepravdivé, náhodné nebo jinak smyšlené informace, vystavujete se riziku, že vám společnost Profík uloží pokutu až do výše 20.000 Kč za každou vědomě poskytnutou nepravdivou informaci.
1.3 Profesionální řemeslník:
Profesionálním řemeslníkem se rozumí nezávislý poskytovatel služeb, který je právnickou nebo fyzickou osobou a který má zájem o uzavření Smlouvy o dílo s Uživatelem, jejímž předmětem je poskytování Profi Služby.
Berete na vědomí, že Profesionální řemeslníci jsou nezávislými poskytovateli služeb a nejsou zaměstnanci společnosti Profík. Mezi Profesionálními řemeslníky a společností Profík neexistuje žádný pracovněprávní vztah.
Berete na vědomí, že společnost Profík nekontroluje odborná oprávnění, licence či povolení Profesionálních řemeslníků poskytujících služby vyžádané prostřednictvím Portálu Profík.
1.4 Smlouva o dílo:
Smlouvou o dílo se rozumí smlouva uzavřená mezi Uživatelem a Profesionálním řemeslníkem, jejímž předmětem je závazek Profesionálního řemeslníka poskytovat Uživateli Profi Služby ve sjednaném rozsahu a za dohodnutou cenu.
1.5 Místo poskytování služby:
Jde o místo, které Uživatel uvedl při vyjádření svého zájmu o nákup Profi Služby v Poptávce.
1.6 Komunikace mezi stranami
Komunikace mezi stranami probíhá prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v případě Uživatele v Poptávce a v případě společnosti Profík na jejích webových stránkách.
1.7 Služby společnosti Profík
Služby poskytované společností Profík zahrnují mimo jiné poskytování Portálu Profík, zákaznické podpory a zajištění komunikace mezi Profesionálním řemeslníkem a Uživatelem.
2. Zadání poptávky k vyhledání profesionála
2.1 Obsahem poptávky k vyhledání Profesionálního řemeslníka zadané online na adrese www.jsemprofik.cz nebo na jiné přesměrované či jinak upravené adrese (dále jen "Poptávka") je zejména:
- specifikace oblasti poskytování služeb, o které má Uživatel zájem,
- informace o tom, zda je požadováno, aby Profesionální řemeslník zajistil materiál (např. stavební materiál), nebo zda si Uživatel zajistí materiál sám na vlastní náklady,
- případně další relevantní informace související s poskytováním Profi Služby,
- cena, kterou Uživatel nabízí Profesionálnímu řemeslníkovu za výkon Profi Služby,
- jméno a příjmení Uživatele,
- telefonní číslo Uživatele,
- e-mailová adresa Uživatele,
- Uživatelem preferované datum poskytnutí Profi Služby od Profesionálního řemeslníka,
- adresa Místa poskytování služby.
3. Rozsah Služeb Profíka
3.1 Přesná specifikace služeb Profesionálního řemeslníka, které Uživatel poptává, je uvedena v Poptávce.
3.2 Profi Služby jsou poskytovány v Místě poskytování služby uvedeném v Poptávce.
3.3 Konečný rozsah prací a cenu za vykonání prací si Uživatel a Profesionálního řemeslníka dohodnou písemně v dokumentu podepsaném oběma stranami (dále jen "Objednávka") v Místě poskytování služeb před zahájením prací.
4. Cena
4.1 Poté, co od Profesionálního řemeslníka obdržíte Profi Služby, vám společnost Profík jménem dotyčného Profesionálního řemeslníka zprostředkuje úhradu příslušných poplatků jako zástupce Profesionálního řemeslníka s omezenou pravomocí pro výběr plateb. Pokud společnost Profík nestanoví jinak, vámi zaplacené poplatky jsou konečné a nevratné.
4.2 Poté, co Uživatel zadá vstupní údaje na www.jsemprofik.cz, zobrazí Profík doporučenou cenu, která dle společnosti Profík odpovídá zadaným vstupním údajům a za kterou může dle společnosti Profík dojít k propojení Uživatele s Profesionálním řemeslníkem. Tato částka je pouze doporučená a odhadovaná na základě informací zadaných Uživatelem. Konečná cena se stanoví výhradně dohodou mezi Profesionálním řemeslníkem a Uživatelem v Místě poskytování služby před zahájením poskytování Profi Služeb Profesionálním řemeslníkem. Společnost Profík nestanovuje konečnou cenu a její stanoveni nikterak neovlivňuje.
4.3 Konečnou cenu za poskytnutí Profi Služeb stanoví Profesionální řemeslník na místě před zahájením Profi Služeb na základě odborného posouzení rozsahu prací, vyměření Místa poskytování služeb a dalších faktorů, které mohou mít na konečnou cenu vliv.
4.4 V případě, že se konečná cena stanovená Profesionálním řemeslníkem před zahájením Profi Služeb liší od doporučeného odhadu, má Uživatel právo před zahájením prací Poptávku zrušit.
4.5 Cena je splatná do pěti (5) dnů od předání dokončeného díla Profesionálem pouze a výhradně na následující účet: 6003580319, kód banky 0800. Na platby v hotovosti nebo na jiný účet nebude brán zřetel.
4.6 V případě přeplatku je Uživatel oprávněn požádat o jeho vrácení, přičemž příslušná částka mu bude vyplacena do 30 dnů ode dne, kdy společnost Profík e-mailem potvrdí existenci přeplatku.
4.7 Uživatel má právo svoji Poptávku bezplatně zrušit nejpozději pět (5) dní před plánovaným zahájením Profi Služeb. Pokud dojde ke zrušení Poptávky později než pět (5) dní před plánovaným zahájením Profi Služeb, může společnost Adam účtovat Uživateli storno poplatek až do výše 30 % doporučené ceny Poptávky, minimálně však 2 000 Kč.
4.8 Profík tímto informuje Uživatele, že v případě, že Uživatel řádně neuhradí cenu za dílo provedené podle Smlouvy o dílo, je společnost Profík Profesionálním řemeslníkem zmocněna zahájit proces vymáhání pohledávky a vymáhat ve prospěch Profesionálního řemeslníka úhradu všech dlužných částek dle Smlouvy o dílo (včetně smluvních pokut, příslušenství a dalších nákladů spojených s vymáháním).
5. Uzavření smlouvy o dílo
5.1 Smlouva o dílo se uzavře přijetím/akceptací Objednávky.
5.2 Uzavřením Smlouvy o dílo se Profesionální řemeslník před zahájením poskytování Profi Služeb zavazuje poskytnout Uživateli Profi Služby v rozsahu a za podmínek stanovených v Objednávce Profi Služeb v Místě poskytování služby.
5.3 Společnost Profík nezaručuje profesionální chování, provedení ani kvalitu služeb poskytovaných konkrétním Profesionálním řemeslníkem.
5.4 Portál Profík je účinným nástrojem umožňujícím propojit Uživatele a Profesionálního řemeslníka. Společnost Profík Uživateli nedoporučuje konkrétního Profesionálního řemeslníka ani jinak neradí s výběrem konkrétního Profesionálního řemeslníka.
5.5 V případě opakovaných Poptávek stejného Uživatele nebo Poptávek vztahujících se ke stejnému Místu poskytování služby společnost Profík nezaručuje spojení Uživatele se stejným Profesionálním řemeslníkem ani stejné provedení nebo stejnou kvalitu Profi Služeb.
6. Ostatní podmínky smlouvy o dílo
Kromě ujednání uvedených výše v těchto všeobecných obchodních podmínkách a v Poptávce se tímto sjednávají následující podmínky Profi Služeb poskytovaných Uživateli Profesionálním řemeslníkem:
6.1 Profesionální řemeslník je povinen oznámit Uživateli rozsah a konečnou cenu Profi Služeb, a to podpisem Objednávky mezi Profesionálním řemeslníkem a Uživatelem.
6.2 Profesionál vyrozumí Uživatele o dokončení Profi Služeb podpisem montážního listu o zhotoveném díle (dále jen "Předávací protokol"), který by měl být podepsán mezi Profesionálním řemeslníkem a Uživatelem.
6.3 Profesionální řemeslník je oprávněn profesionální službu vykonat v kteroukoli dobu a v kterýkoli den podle dohody s Uživatelem.
6.4 Uživatel se zavazuje poskytovat Profesionálnímu řemeslníkovi potřebnou součinnost vyplývající ze smluvních ujednání nebo důvodně požadovanou Profesionálním řemeslníkem, a to zejména:
- vpustit Profesionálního řemeslníka do prostor, v nichž má být služba vykonána, nebo mu předat klíče či přístupové kódy do budovy za účelem výkonu služby,
- zajistit, aby Místo poskytování služby bylo přístupné a způsobilé pro vykonání služby, a to především, aby z něj byly vyklizeny všechny předměty, které brání nebo mohou bránit výkonu služby. Profesionál ní řemeslník není povinen zajistit odstranění těchto předmětů pro zajištění řádného výkonu své činnosti. Nebudou-li tyto předměty odstraněny, Profesionální řemeslník není povinen ani oprávněn nechat je odstranit a vykonat příslušnou profesionální službu a současně Profesionální řemeslník neodpovídá za vadné plnění způsobené neodstraněním těchto předmětů. Výše uvedené neplatí, pokud Uživatel projevil v Poptávce zájem o službu nebo se před konečným potvrzením ceny dohodl s Profesionálním řemeslníkem na službě, která zahrnuje stěhování nábytku nebo jiných movitých věcí a důkladný úklid po výkonu Profi Služby,
- nedělat nic, co brání výkonu Profi Služeb,
- Uživatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po ukončení příslušnou profesionální službu prohlédnout a zkontrolovat,
- je-li Uživatel právnickou osobou, zavazuje se zajistit dodržování uvedených povinností uživateli objektu, v němž jsou služby poskytovány.
6.5 V případě prodlení s úhradou ceny za potvrzenou Objednávku (tj. odměny za poskytnuté Profi Služby) se Uživatel zavazuje zaplatit
Profesionálnímu řemeslníkovi smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý, byť jen započatý den prodlení.
7. Kontrola výkonu Profi Služeb a vyřizování reklamací
7.1 Vzhledem k povaze prováděných činností je Uživatel oprávněn vytknout vady díla Profesionálního řemeslníka bezodkladně po jejich zjištění, nejpozději však v den předání prostor Profesionálním řemeslníkem, a to uvedením vytýkaných vad v Předávacím protokolu s tím, že je povinen popsat konkrétní vady Profi Služeb, a zasláním kopie Předávacího protokolu na e-mailovou adresu společnosti Profík uvedenou na internetových stránkách společnosti.
7.2 V případě, že nebude služba reklamována způsobem popsaným v odstavci výše, má se za to, že služba byla vykonána řádně v souladu s Objednávkou.
7.3 V případě skrytých vad je Uživatel oprávněn vytknout vady zhotoveného díla bezodkladně po jejich zjištění. Poté, co Uživatel nahlásí společnosti Profíka skryté vady, je povinen co nejdříve a nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace sjednat náhradní termín opravy.
7.4 V případě, že Profesionální řemeslník porušením svých smluvních povinností způsobí Uživateli škodu, má Uživatel právo požadovat od Profesionálního řemeslníka náhradu této škody.
7.5 Před vpuštěním Profesionálního řemeslníka do Místa poskytování služby je Uživatel povinen bezpečně uložit veškeré cenné a křehké předměty. Za případnou ztrátu nebo poškození těchto předmětů nenese společnost Profík žádnou odpovědnost.
8. Právo uživatelů (jako spotřebitelů)
8.1 Je-li Uživatel spotřebitelem, má práva spotřebitele uvedená v tomto článku.
8.2 Právní předpisy na ochranu spotřebitele dávají Uživateli jako spotřebiteli možnost odstoupit od smlouvy uzavřené s Profesionálním řemeslníkem komunikačními prostředky na dálku. Uživatel může od takové smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
8.3 Uživatel může od smlouvy uzavřené s Profesionálním řemeslníkem rovněž odstoupit, pokud je Profesionální řemeslník v prodlení s poskytováním Profi Služeb a nesplní tuto povinnost bez zbytečného odkladu poté, co ho k tomu Uživatel vyzval.
8.4 V případě, že právo Uživatele na odstoupení od smlouvy trvá, může Uživatel od smlouvy odstoupit tak, že do 14 dnů od uzavření smlouvy zašle Profesionálnímu řemeslníkovi informaci, že od smlouvy odstupuje. Uživatel může příslušnou informaci zaslat Profesionálnímu řemeslníkovi jakýmkoli ověřitelným způsobem.
8.5 V případě odstoupení od Smlouvy o dílo Profesionální řemeslník Uživateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení, vrátí zaplacenou částku. Částka bude vrácena na účet, ze kterého byla odeslána, pokud Uživatel neuvede jiný způsob vrácení. Uživatel bere na vědomí, že za vrácení zaplacené částky je plně odpovědný Profesionální řemeslník, nikoli společnost Profík.
8.6 Společnost Profík dále upozorňuje, že veškeré závazky a dohody, které Uživatel uzavře s Profesionálním řemeslníkem, platí pouze mezi Uživatelem a Profesionálním řemeslníkem a řídí se příslušnými ujednáními mezi stranami a platnými právními předpisy.
8.7 Veškeré stížnosti a reklamace Uživatele týkající se Profi Služeb řeší Uživatel přímo s Profesionálním řemeslníkem, jak je uvedeno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Společnost Profík může zprostředkovat komunikaci mezi Uživateli a Profesionálními řemeslníky, ale není povinna přijímat a vyřizovat stížnosti Uživatelů.
8.8 Portál Profík je portál jako služba, a pokud se Uživatel domnívá, že Portál má vadu (jeho kvalita neodpovídá dohodnutým podmínkám), může ji reklamovat. Pokud je vada odstranitelná, může Uživatel požádat o opravu, obměnu nebo slevu. Pokud vadu není možné odstranit a Služby společnosti Profík nelze využívat, může Uživatel odstoupit od smlouvy nebo požádat o slevu.
8.9 Důvodem k podání reklamace nebo stížnosti na Portál Profík nebo Služby společnosti Profík nemůže být to, že služba nesplňuje subjektivní očekávání Uživatele.
8.10 Pro podání reklamace nebo stížnosti na Portál Profík nebo Službu společnosti Profík by měl Uživatel kontaktovat společnost Profík a poskytnout následující informace: na co konkrétně si chce Uživatel stěžovat nebo co konkrétně chce reklamovat a proč, kontaktní údaje Uživatele a způsob, kterým chce Uživatel stížnost nebo reklamaci vyřešit. Uživatel může stížnost nebo reklamaci podat elektronicky prostřednictvím kontaktního e-mailu uvedeného na Portál Profík nebo písemně na adresu sídla společnosti Profík.
8.11 Po vznesení reklamace obdrží Uživatel od společnosti Profík potvrzení, ve kterém bude uvedeno, kdy byla reklamace uplatněna, čeho se reklamace týká a jaký způsob vyřízení reklamace Uživatel požaduje.
8.12 Společnost Profík vyřídí reklamaci neprodleně, nejpozději do 30 kalendářních dnů. Společnost Profík poskytne Uživateli potvrzení s informacemi o datu a způsobu podání reklamace, o případné opravě, době trvání nároku souvisejícího s reklamací nebo o důvodech zamítnutí reklamace společností Profík. Pokud společnost Profík nevyřeší reklamaci do 30 dnů, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit.
8.13 V případě oprávněné reklamace má Uživatel nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů, přičemž tento nárok musí uplatnit do jednoho měsíce od uplynutí lhůty, ve které musí vadu vytknout.
8.14 Uživatel bere na vědomí, že nemůže odstoupit od Smlouvy, pokud jsou Služby společnosti Profík poskytovány Uživateli bezplatně a jsou mu v době uzavření Smlouvy plně poskytnuty. Odstoupení od smlouvy s Profesionálním řemeslníkem se řídí smluvním vztahem mezi Profesionálním řemeslníkem a Uživatelem.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Společnost Profík může při poskytování svých Služeb zpracovávat osobní údaje. Společnost Profík tímto prohlašuje, že zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Oznámení o zpracování osobních údajů, které je k dispozici na této adrese: https://www.mujadam.cz/gdpr-maliri-pokoju-adam.
10. Obsah uživatele
10.1 Obsah uživatele. Uživatel může na portál Profík nahrávat text, fotografie a další informace, které představují obsah Uživatele. Uživatel je odpovědný za svůj obsah. Nahráním svého obsahu na portál Profík Uživatel prohlašuje, že je k tomu oprávněn a že nahráním, zveřejněním nebo následným použitím obsahu neporuší žádná práva třetích stran ani právní předpisy. Uživatel nesmí na portál Profík ani jejím prostřednictvím nahrávat, přenášet nebo jinak poskytovat informace nebo materiály, které jsou nevyžádanou reklamou nebo nevyžádaným obsahem (tj. "spam"), jsou nezákonné nebo obsahují či aktivují jakýkoli škodlivý kód (software, hardware nebo jinou technologii, včetně malwaru, jehož účelem nebo účinkem je umožnit neoprávněný přístup k počítači, softwaru, hardwaru nebo síti nebo je narušit či jinak poškodit; nebo zabránit jinému Profesionálnímu řemslníkovi nebo Uživateli v přístupu ke Službám společnosti Profík nebo v jejich používání).
10.2 Přístup společnosti Profík k obsahu uživatele. Společnost Profík zaujímá k obsahu Uživatele pasivní a neutrální přístup. To znamená, že společnost Profík tento obsah zpravidla nesleduje ani aktivně nevyhledává skutečnosti nebo okolnosti, které by naznačovaly, že obsah Uživatele je nezákonný. Společnost Profík může z vlastní iniciativy činit dobrovolná vyšetřování nebo přijímat jiná opatření k odhalení, identifikaci a odstranění nezákonného obsahu nebo ke znemožnění přístupu k nezákonnému obsahu. Společnost Profík může také přijmout nezbytná opatření k zajištění souladu s právními předpisy, smluvními podmínkami a nařízeními správních orgánů. Společnost Profík však neodpovídá za nezákonnost, přesnost ani pravdivost obsahu Uživatele. Společnost Profík nepoužívá k moderování obsahu žádné speciální nástroje ani rozhodování na základě algoritmů.
10.3 Způsob oznamování. Společnost Profík obdrží všechna oznámení s informacemi o výskytu obsahu Uživatele v rámci portálu Jsem Profík, který oznamovatel (např. Uživatel) považuje za protiprávní. Oznamovatel může oznámení společnosti Profík zasílat na e-mailovou adresu info@jsemprofik.cz. Společnost Profík umožňuje, aby oznámení obsahovalo alespoň tyto informace:
(a) dostatečně odůvodněné vysvětlení, proč oznamovatel tvrdí, že je daný obsah protiprávní,
(b) jednoznačné uvedení přesného elektronického umístění obsahu, například přesné adresy URL, a v případě potřeby další informace k identifikaci protiprávního obsahu v závislosti na jeho typu,
(c) jméno nebo funkce osoby, která oznámení podává, a její e-mailová adresa, a to s výjimkou případů, kdy oznamujete obsah, který je podle vašeho názoru trestným činem uvedeným v článcích 3 až 7 směrnice 2011/93/EU,
(d) prohlášení potvrzující, že osoba nebo subjekt podávající oznámení jsou v dobré víře přesvědčeny, že informace a tvrzení obsažené v oznámení jsou přesné a úplné.
10.4 Postup a opatření. Pokud oznámení obsahuje elektronické kontaktní údaje osoby, která oznámení podává, společnost Profík neprodleně oznamovateli zašle potvrzení o přijetí oznámení. Společnost Profík rovněž bez zbytečného odkladu informuje oznamovatele o svém rozhodnutí ohledně informací, kterých se oznámení týká, a poskytne mu informace o nápravných prostředcích, které má v souvislosti s tímto rozhodnutím k dispozici. Pokud se společnost Profík dozví o nezákonné činnosti, protiprávním obsahu nebo obsahu, který není v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami, může přijmout opatření k jeho odstranění nebo zamezení přístupu k takovému obsahu. Společnost Profík může případně pozastavit nebo ukončit poskytování svých Služeb takovému Uživateli nebo pozastavit nebo zrušit účet Uživatele. Pokud jsou společnosti Profík známy příslušné elektronické kontaktní údaje a pokud nejde o zavádějící komerční obsah velkého objemu, poskytne všem dotčeným Uživatelům jasné a konkrétní odůvodnění uloženého omezení. Pokud však společnost Profík dojde k závěru, že obsah je v souladu s právními předpisy a všeobecnými obchodními podmínkami, může se také rozhodnout, že proti obsahu nezasáhne.
10.5 Ochrana před zneužitím. Pokud Uživatel často poskytuje zjevně protiprávní obsah, může společnost Profík po předchozím upozornění pozastavit na přiměřenou dobu poskytování svých Služeb a přístup k účtu Uživatele. Pokud navíc oznamovatel často podává zjevně neoprávněná oznámení nebo stížnosti, může společnost Profík po předchozím upozornění pozastavit vyřizování oznámení a stížností dotyčného oznamovatele. Při rozhodování v těchto případech přihlíží společnost Profík k počtu položek zjevně protiprávního obsahu nebo zjevně neopodstatněných oznámení či stížností podaných v určitém období, k jejich poměru k celkovému počtu informací nebo oznámení, k závažnosti zneužití, k povaze protiprávního obsahu, k důsledkům takového zneužití a k úmyslu příjemce služby, osoby, subjektu nebo stěžovatele, pokud lze jejich úmysl dovodit.
11. Společná a závěrečná ustanovení
11.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují i na jednotlivé Smlouvy o dílo a Poptávky.
11.2 Tato Smlouva se řídí právem České republiky.
11.3 Služby jsou poskytovány "tak, jak jsou" a "tak, jak jsou k dispozici". Společnost Profík se zříká veškerých prohlášení a výslovných, nepřímých nebo zákonných záruk, které nejsou výslovně uvedeny v těchto všeobecných obchodních podmínkách.
11.4 Společnost Profík dále neposkytuje žádná prohlášení, záruky ani nepřijímá žádné závazky týkající se spolehlivosti, včasnosti, kvality, vhodnosti nebo dostupnosti služeb a jakýchkoli služeb vyžádaných prostřednictvím našich služeb, ani nezaručuje, že služby budou nepřetržité a bezchybné.
11.5 Společnost Profík nezaručuje kvalitu, vhodnost, bezpečnost ani dostupnost Profesionálního řemeslníka.
11.6 Uživatel uděluje svůj výslovný předchozí souhlas ve smyslu § 1897 věta druhá občanského zákoníku České republiky s tím, aby společnost Profík třetí osobě, kterou si společnost Profík zvolí, postoupila svá práva vyplývající z Poptávky, a to pokud současně s tím na stejnou osobu nebo stejný subjekt převede i své závazky vyplývající z Poptávky. V případě potřeby se Uživatel zavazuje udělit souhlas podle první věty tohoto odstavce v příslušné formě také třetí straně zvolené společností Profík.
11.7 Podle právních předpisů na ochranu spotřebitele má uživatel (jako spotřebitel) právo na alternativní řešení spotřebitelského sporu vyplývajícího ze smlouvy mezi Uživatelem a společností Profík. V takovém případě se Uživatel může obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát, oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, Česká republika, e-mail: adr@coi.cz, webové stránky: adr.coi.cz).
11.8 Alternativní řešení sporu Uživatele (jako spotřebitele) je zahájeno pouze na žádost uživatele v případě, že se Uživateli spor nepodařilo vyřešit přímo se společností Profík. Žádost lze podat do jednoho roku ode dne, kdy Uživatel poprvé uplatnil své právo ve sporu se společností Profík. Uživatel může svůj spor řešit také online prostřednictvím platformy pro řešení sporů online (ODR).
11.9 Kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line) je Evropské spotřebitelské centrum ČR, se sídlem na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Česká republika, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz.
11.10 Uživatel prohlašuje, že se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
11.11 Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. ledna 2022.